Whitepaper: data gedreven huisvestingsadvies

2 maart 2021

De coronacrisis heeft het vakgebied van huisvesting en Facility Management flink op zijn kop gezet. Veel wat tot begin maart 2020 gangbaar was, is nu anders. Door het dringende thuiswerkadvies van de overheid, met als gevolg de vernieuwde visie op de functie van het kantoor, staat bij veel organisaties het huisvestingsvraagstuk hoog op de agenda.

Wij spreken veel organisaties die op zoek zijn naar antwoorden op deze vragen:

  • Zijn de behoeftes van onze medewerkers veranderd door het vele thuiswerken?
  • Voldoet onze huisvesting aan de (nieuwe) behoeftes van de medewerkers?
  • Moet onze huisvesting aangepast worden, naar een ander werkplekconcept en/of is er een wijziging in het aantal vierkante meters nodig?
  • Kunnen we in hetzelfde pand blijven of willen we verhuizen?

In onze whitepaper lees je welke 4 stappen wij doorlopen om het antwoord op jouw vragen over de toekomst van je huisvesting in een huisvestingsadvies te kunnen beantwoorden. We verzamelen hierbij zowel ‘harde’ als ‘zachte’ gegevens én bekijken deze vanuit onze expertise als specialisten op het gebied van optimale werkomgevingen. Na het doorlopen van deze stappen maken we inzichtelijk via welke route we jouw organisatie kunnen begeleiden en adviseren om tot een optimale werkomgeving te komen. Hierin hebben we ook oog voor kaders zoals kosten een (af)lopende huurovereenkomst.

Vul hier je gegevens in om de whitepaper direct te kunnen lezen:

     

    We wensen je veel leesplezier!

    Meer weten?

    Kunnen wij met jou meedenken over de toekomst van jouw huisvesting? Neem dan gerust contact met ons op, één van onze adviseurs gaat graag met je in gesprek. Wellicht vind je dit ook interessant om te lezen: het kantoor wordt een clubhuis.