PERSBERICHT: overname Rever Interieurprojecten

12 april 2017

Rever Interieurprojecten BV, fullservice bureau voor ontwerp & realisatie van interieurs voor werkomgevingen, is per 7 april 2017 overgenomen door Paul Spoelder en Janny van Rossum. Rever Interieurprojecten was eerder onderdeel van Dantuma Holding, van Jan Veening. Spoelder en Van Rossum tekenden op 7 april voor 100% van de aandelen. Spoelder is al 15 jaar directeur van Rever Interieurprojecten in haar huidige vorm. Van Rossum heeft al sinds 2007 een sleutelrol binnen de organisatie.

Overname past binnen strategie

Rever Interieurprojecten blijft onder eigen vlag opereren. De 30 medewerkers blijven werkzaam bij het bedrijf dat gevestigd is in Utrecht. Spoelder en Van Rossum geven aan grote groeiambities met het bedrijf te hebben. “De overname past dan ook perfect binnen de strategie”, aldus Spoelder.

Een prachtige toekomst

Afgelopen weekend zijn alle medewerkers op de hoogte gesteld met een persoonlijke kaart en wens: “We willen graag met jullie het glas heffen op de fantastische teamspirit die er binnen onze club is, op de prachtige kansen die komen gaan en op jouw toekomst bij Rever. Wij zijn trots om zo’n mooi bedrijf met fijne mensen te mogen aansturen, daar gaan we ons nog meer voor inzetten samen met jou.”

Samenwerking met klanten en leveranciers

Rever kijkt uit naar een nog nauwere en persoonlijkere samenwerking met haar klanten en leveranciers.